H PIRELLI ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ VERSTAPPEN, STROLL. Ο PEREZ ΚΕΡΔΙΣΕ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΣΗΜΕΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ
- Ο οδηγός της Red Bull, Sergio Perez κέρδισε με δυο αλλαγές ελαστικών. Εκκίνησε με P Zero κόκκινη/μαλακή γόμα, έβαλε την P Zero λευκή/σκληρή γόμα και ξανά τη μαλακή. Ο αγώνας διεκόπη με κόκκινη σημαία τρεις γύρους πριν το φινάλε, μετά από ατύχημα που υπέστη ο επικεφαλής, Max Verstappen με την άλλη Red Bull. Υπό το καθεστώς κόκκινης σημαίας, οι οδηγοί άλλαξαν ελαστικά, πριν από το τελικό σπριντ.
- Οι περισσότεροι οδηγοί υιοθέτησαν στρατηγική μαλακής σε σκληρή γόμα πριν από τη διακοπή με κόκκινη σημαία. Μετά όλοι τους επέλεξαν τη μαλακή γόμα ως το φινάλε.
- Λίγο μετά το μέσο του αγώνα εμφανίστηκε αυτοκίνητο ασφαλείας όταν ο οδηγός της Aston Martin, Lance Stroll τράκαρε κοντά στην είσοδο των πιτ λόγω κλαταρίσματος του πίσω αριστερά ελαστικού. Όταν άνοιξε εκ νέου η είσοδος των πιτ, πέντε οδηγοί επέλεξαν να αλλάξουν ελαστικά. Έβαλαν τη σκληρή ή τη μαλακή γόμα.
- Έγιναν κιόλας οι αρχικές παρατηρήσεις γύρω από το τι μπορεί να προκάλεσε δυο συμβάντα σε πίσω αριστερό ελαστικό. Κανένα από τα υπόλοιπα ελαστικά που είχαν παρόμοια ή μεγαλύτερη καταπόνηση κατά τη διάρκεια του αγώνα, δεν έφερε σημάδια εκτεταμένης φθοράς. Αντίθετα βρήκαμε ένα κόψιμο σε ένα ακόμη αριστερό ελαστικό που ήταν τοποθετημένο στο μονοθέσιο του Lewis Hamilton στην ίδια φάση του αγώνα. Δεν υπήρξε καμία προειδοποίηση ή δόνηση πριν από τα δυο συμβάντα. Επιπλέον το πίσω αριστερά ελαστικό δεν είναι αυτό που καταπονείται περισσότερο σ’ αυτή τη διαδρομή. Όλες αυτές οι παρατηρήσεις οδηγούν στην κατεύθυνση κάποιου εξωτερικού παράγοντα.
- Οι θερμοκρασίες ήταν χαμηλότερες απ’ ότι τις προηγούμενες μέρες με 26 βαθμούς Κελσίου στον αέρα και 39 βαθμούς Κελσίου στο οδόστρωμα όταν ξεκίνησε ο αγώνας.
ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΚΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΛΑΣΤΙΚΟ
- ΣΚΛΗΡΗ C3: Ήταν η γόμα κλειδί στο Αζερμπαϊτζάν καθώς χρησιμοποιήθηκε στο δεύτερο και μεγαλύτερο μέρος του αγώνα από την πλειοψηφία των οδηγών.
- MEΣΗ C4: Χρησιμοποιήθηκε από τρεις οδηγούς στην αρχή του αγώνα,αντί για τη μαλακή ή τη σκληρή γόμα.
- ΜΑΛΑΚΗ C5: Η πλειοψηφία των οδηγών, συμπεριλαμβανομένων των 10 πρώτων εκκίνησαν μ’ αυτή τη γόμα. Ο οδηγός της Aston Martin, Sebastian Vettel (που τελικά τερμάτισε δεύτερος) τη χρησιμοποίησε για 18 γύρους και βρέθηκε στο πρώτο μέρος του αγώνα ακόμη και επικεφαλής. Ο Vettel ήταν ο μόνος από τους προπορευόμενους οδηγούς στο τελικό σπριντ, με νέο σετ μαλακής γόμας.
FORMULA 2: ΑΓΩΝΑΣ 2 ΚΑΙ 3
Ο οδηγός της Hitech, Juri Vips κέρδισε το δεύτερο αγώνα σπριντ στο Μπακού το Σάββατο, παρότι εκκινούσε από τη δεύτερη σειρά. Ο αγώνας των 21 γύρων διεκόπη αρκετές φορές από αυτοκίνητο ασφαλείας, καθώς κάποιοι οδηγοί χτύπησαν σε τοίχο που δε συγχωρεί. Ήταν καθοριστική η σωστή εκμετάλλευση των επανεκκινήσεων. Το χάος που προκλήθηκε έδωσε την ευκαιρία σε κάποιους οδηγούς να πραγματοποιήσουν θεαματικές ανακάμψεις, από τις πίσω θέσεις της κατάταξης, στις εμπρός. Όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν την P Zero κίτρινη/μέση γόμα από την εκκίνηση ως το φινάλε.
Ο Εσθονός οδηγός κέρδισε και στον κύριο αγώνα των 28 γύρων το πρωί της Κυριακής. Εκεί όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με την P Zero μωβ/πολύ μαλακή γόμα εκτός από τον Jack Aitken που οδηγούσε ως καλεσμένος της HWA σ’ αυτό τον αγώνα. Ήταν ο μόνος που εκκίνησε με την P Zero κίτρινη/μέση γόμα. Καθώς οι υπόλοιποι οδηγοί έμπαιναν στα πιτ για αλλαγή από πολύ μαλακή σε μέση γόμα, άρχισε να κερδίζει θέσεις αλλά όταν ο χορός των αλλαγών ολοκληρώθηκε, ο Vips βρέθηκε εκ νέου επικεφαλής.
MARIO ISOLA – επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου
“Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε οριστικά τα γεγονότα που οδήγησαν στα περιστατικά του Lance Stroll και του Max Verstappen για να καταλάβουμε τι ακριβώς συνέβη. Αυτό που μπορούμε να πούμε είναι ότι βρήκαμε ένα αντίστοιχο κόψιμο στο πίσω αριστερά ελαστικό του Χάμιλτον, ενώ το ελαστικό που καταπονείται περισσότερο σ’ αυτή την πίστα είναι το πίσω δεξιά. Δεν υπήρξε κάποια προειδοποίηση ή κραδασμοί, πριν το κλατάρισμα και κανένα από τα υπόλοιπα ελαστικά που είχαν χρησιμοποιηθεί αντίστοιχα ή και περισσότερο δεν έφερε σημάδια εκτεταμένης φθοράς. Οπότε δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το γεγονός ότι η ζημιά προκλήθηκε από εξωγενή παράγοντα μολονότι τέτοια πράγματα δεν πρέπει να συμβαίνουν. Κατανοούμε την ανάγκη για ξεκάθαρες απαντήσεις.
ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ |
||
Verstappen 1m44.481s |
Raikkonen 1m48.499s |
Perez 1m44.703s |
Perez 1m44.687s |
Latifi 1m49.254s |
Vettel 1m45.138s |
Hamilton 1m44.769s |
– |
Tsunoda 1m45.401s |
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ |
||
ΓΟΜΑ |
ΟΔΗΓΟΣ |
ΓΥΡΟΙ |
ΣΚΛΗΡΗ C3 |
Norris |
41 |
MEΣΗ C4 |
Raikkonen |
13 |
ΜΑΛΑΚΗ C5 |
Vettel |
18 |
ΠΕΡΙΛΗΨΗ PIT STOP |
||||||
Νο |
ΟΔΗΓΟΣ |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ |
PIT 1 |
PIT 2 |
PIT 3 |
PIT 4 |
11 |
PER |
C5u |
C3n (13) |
C5u (48) |
||
5 |
VET |
C5n |
C3n (18) |
C5u (48) |
||
10 |
GAS |
C5u |
C3n (11) |
C5u (48) |
||
16 |
LEC |
C5u |
C3n (9) |
C5u (48) |
||
4 |
NOR |
C5u |
C3n (7) |
C5u (48) |
||
14 |
ALO |
C5u |
C3n (7) |
C5u (34) |
C5u (48) |
|
22 |
TSU |
C5u |
C3n (9) |
C5u (48) |
||
55 |
SAI |
C5u |
C3n (10) |
C5u (48) |
||
3 |
RIC |
C5n |
C3n (11) |
C5u (48) |
||
7 |
RAI |
C4n |
C3n (13) |
C5n (48) |
||
99 |
GIO |
C5n |
C3n (2) |
C3n (34) |
C5n (48) |
|
77 |
BOT |
C5u |
C3n (11) |
C5u (47) |
C5u (48) |
|
47 |
MSC |
C5n |
C3n (8) |
C5u (34) |
C5u (44) |
C5u (48) |
9 |
MAZ |
C5n |
C3n (9) |
C5u (34) |
C5u (44) |
C5u (48) |
44 |
HAM |
C5u |
C3n (11) |
C5u (48) |
||
6 |
LAT |
C4n |
C3n (9) |
C5n (48) |
||
63 |
RUS |
C4n |
C3n (1) |
C3n (34) |
C5n (48) |
|
33 |
VER |
C5u |
C3n (12) |
|||
18 |
STR |
C3n |
||||
31 |
OCO |
C5n |
C3 = Σκληρή C3 | C4 = Μέση C4 | C5 = Μαλακή C5 | n = νέα | u = πατημένη
Οι ενημερώσεις είναι διαθέσιμες και στα επίσημα κανάλια της Pirelli στα social Media
Twitter @Pirellisport |
|
Instagram/pirelli_motorsport |
|
Facebook/PirelliMotorsport |
|
The Racing Spot: Racingspot.pirelli.com |
|
Pirelli F1 Press Area: f1pressarea.pirelli.com |
Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στα παρακάτω στοιχεία.
Νικηφόρος Μανωλάς
Consumer & Trade Marketing Coordinator
Elastika Pirelli AEE
580 Vouliagmenis Av.
16452 Argiroupoli
Tel.: +30 – 210 51 91 290
Recent Comments